Naklejka foliowa – współczesna wizytówka firmy

Są małe, ale od razu rzucają się w oczy. Kiedyś naklejki foliowe i papierowe używane były przez kibiców, artystów, działaczy społecznych itd., z czasem jednak ze świata street artu trafiły do marketingu, gdzie radzą sobie coraz lepiej. To prosta, tania i skuteczna forma reklamy oraz wizytówka firmy.

Dlaczego naklejki foliowe?

Tego typu naklejki są wodoodporne i można je z powodzeniem umieszczać na zewnątrz. Drukowanie na folii pozwala na stosunkowo długą ekspozycję – aż do 5 lat – bez względu na słońce, deszcz, śnieg itp. Wyróżniają się one wysoką odpornością na warunki atmosferyczne, a także na uszkodzenia mechaniczne.

Ich zaletami są też intensywne kolory, plastyczność obrazu i płynność przejść tonalnych. Zastosowanie laminatu dodatkowo uszlachetnia materiał, który staje się jeszcze atrakcyjniejszy wizualnie.

Skuteczna i tania reklama

Wysokiej jakości samoprzylepne naklejki drukowane na folii są masowo wykorzystywane w marketingu, gdyż szybko zwracają uwagę na dany produkt, przekaz, markę, promocję itd. Są atrakcyjne, łatwe w aplikacji, a także występują w ogromnym wyborze – co ważne, można je maksymalnie spersonalizować, wykonując indywidualny projekt dopasowanych do potrzeb.

Atrakcyjna naklejka to element wizualizacji graficznej firmy, dlatego też obecnie staje się też jej wizytówką. Dzięki niej potencjalny klient dostrzega produkt i nawiązuje pierwszy kontakt. Okazuje się, że tak oznakowane produkty łatwiej zdobywają rynek. Naklejka może jednak przekazywać nie tylko nazwę, logo i dane firmy, ale też ważne motto, a nawet emocje – z tego powodu ma zastosowanie nie tylko w reklamie, ale też akcjach społecznych itp.

Przykłady zastosowania

Zastosowanie naklejek foliowych jest niezwykle szerokie w różnych branżach (np. gastronomicznej, spożywczej, farmaceutycznej, AGD itd.) – można je zauważyć, jadąc autobusem lub tramwajem, spacerując, kupując wybrany produkt w sklepie czy kawiarni itd. Można też aplikować je na opakowaniach wybranych produktów.

Niezależnie od miejsca, w którym zostaną umieszczone, naklejki promocyjne przekażą wybrane hasło i komunikat, np. powiadomią o akcji rabatowej, okazji, obniżce ceny itp. Ich zastosowanie jest niemal nieograniczone – warto też rozdawać je klientom, a będą dalej promowały markę.

Obecnie przeżywają one renesans jako tanie i skuteczne formy reklamy. Ich drukowanie jest jednym z elementów kampanii marketingowych dużych i małych marek – wypierają ulotki, szybciej i bezpośrednio docierając z przekazem, m.in. do młodego odbiorcy.

(materiał partnera)