Jak pozyskiwać klientów dzięki reklamie w Google Ads?

Jak zdobywać klientów przez internet bez marnowania czasu i przepalania budżetów reklamowych? Najważniejsze jest wybranie odpowiedniego medium reklamowego. Jedną z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form reklamy, która może generować wyniki już tego samego miesiąca są kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords).

 

Dlaczego reklama Google Ads?

To system, który pozwala reklamować się na szeroką skalę. Możesz umieścić swoją reklamę nie tylko w wyszukiwarce Google, ale także m.in. na YouTube oraz stronach partnerskich takich jak onet.pl, money.pl.

Ponadto Google Ads udostępnia narzędzia analityczne oraz zaawansowane sposoby targetowania. Dzięki temu możesz efektywnie zarządzać kampanią i dotrzeć do wybranej grupy docelowej, tym samym maksymalizując zyski.

Dobrze zaprojektowana reklama w Google sprawdzi się w wielu branżach, przy różnych budżetach. Dlatego może z niej korzystać zarówno startujący salon kosmetyczny szukający pierwszych klientów, jak i sklep sportowy, który chce zwiększyć sprzedaż. Natomiast elastyczne zarządzanie wydatkami na reklamę pozwala dostosować budżet np. do akcji promocyjnych.

Jakie efekty mogą przynieść skuteczne kampanie adwords?

Rezultaty zależą od wielu czynników. Jednocześnie profesjonalnie przygotowane kampanie Google AdWords mogą generować wyniki już pierwszego miesiąca. W Divloy pomogliśmy firmie zajmującej się projektowaniem ogrodów osiągnąć ROAS na poziomie 650% w ciągu 2. pierwszych miesięcy. Zanotowaliśmy również zwiększenie sprzedaży o 234% dzięki Google Ads dla sklepu online z odzieżą damską oraz męską w stosunku do roku poprzedniego.

Reklama w Google pomoże również Twojej firmie. Wystarczy, że zostanie dobrze zaprojektowana. Dlatego warto przejść do istotnego pytania.

Lepiej przygotować reklamę samodzielnie czy skorzystać z usług specjalisty?

Oszczędności są najczęstszym powodem, dla którego przedsiębiorcy próbują samodzielnie tworzyć kampanie Google Ads. Nie chcą płacić za usługi specjalisty. Jednak, czy aby na pewno jest to tańsza opcja?

Przygotowanie skutecznej reklamy wymaga wiedzy i doświadczenia oraz znajomości wielu definicji, które wyjaśnia słownik Google Ads. Dlatego też właściciele firm często przepalają budżet, nie pozyskują klientów i twierdzą, że Google Ads nie działa. A do straconych pieniędzy trzeba doliczyć czas i energię poświęconą na uruchomienie kampanii.

Dlatego, jeśli zależy Ci na efektach, to skorzystaj z pomocy ekspertów Google AdWords, czyli firmy Divloy. Dzięki nawiązaniu takiej współpracy osiągniesz wymierne efekty już w pierwszych miesiącach realizowania reklamy. Jednocześnie oszczędzasz czas, energię, pieniądze oraz nerwy związane z samodzielną obsługą kampanii. W ten sposób zyskujesz zasoby i możesz skupić się na strategicznym rozwoju firmy lub po prostu odpocząć.

Usługa kampanii Google Ads firmy Divloy, to też świetna propozycja dla osób, które próbowały przygotować samodzielne kampanie, jednak nie odniosły oczekiwanych rezultatów. Jeśli potrzebujesz wsparcia, to skontaktuj się z Divloy – przed rozpoczęciem współpracy poznamy m.in. Twoje cele biznesowe i model sprzedażowy, dzięki temu reklama będzie dopasowana do specyfiki Twojej firmy.

materiał partnera