Piast z nowym sponsorem. „Miasto Gliwice” znika z koszulek

W czwartek poznaliśmy nowego sponsora głównego Piasta Gliwice. Będzie nim firma bukmacherska E-Toto Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

Logo nowego sponsora pojawi się w centralnym miejscu na koszulkach piłkarzy Piasta Gliwice. Tym samym z trykotów niebiesko-czerwonych zniknie nazwa Miasta Gliwice. Logo E-Toto pojawi się także na banerach na stadionie i wokół płyty boiska.

– Mamy nadzieję, że współpraca z E-Toto Zakłady Bukmacherskie da impuls Piastowi Gliwice do osiągania kolejnych sukcesów i umocni pozycję niebiesko-czerwonych na piłkarskiej mapie Polski – powiedział po podpisaniu umowy Adam Sarkowicz, prezes Piasta Gliwice.


– Jesteśmy młodą, ale dynamicznie rozwijającą się marką. Piast Gliwice to już dziś silna drużyna z dobrymi perspektywami. Pasujemy zatem do siebie. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu klub będzie sięgał po najwyższe cele – mówił Leszek Maciusowicz, prezes zarządu ETOTO Zakłady Bukmacherskie.

Podpisana w czwartek umowa od razu weszła w życie i będzie obowiązywała przez rok z opcją przedłużenia na kolejne lata.

– Kwota na jaką zawarto umowę pozostaje tajemnicą handlową i nie została ujawniona. Miasto wciąż pozostaje głównym sponsorem (akcjonariuszem klubu) – odpowiada zapytany o warunki umowy Maciej Smolewski, rzecznik prasowy klubu.

Piast nie jest pierwszym klubem, który w polskiej Ekstraklasie nawiązał współpracę z firmą bukmacherską. M.in. z logiem „Fortuny” na boisko wybiegają piłkarze Legii Warszawa, a „STS-u” Lecha Poznań.
(msz)
fot. piast-gliwice.eu