Mieszkańcy otrzymają SMS z informacją o przerwie w dostawie wody. PWiK uruchomił nową usługę

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach uruchamia usługę powiadomień sms o przerwach w dostawie wody. Działanie to ma umożliwić jeszcze lepszy dostęp do bieżących informacji o sytuacji i zdarzeniach na sieci wodociągowej.

Oferta adresowana jest do wszystkich klientów przedsiębiorstwa. Mogą z niej korzystać nie tylko osoby posiadające umowę na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków przez PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach, ale również mieszkańcy budynków wielolokalowych administrowanych np. przez wspólnoty mieszkaniowe czy spółdzielnie.

Aby skorzystać z usługi wystarczy zarejestrować się pod adresem: https://rejestracja.pwik.gliwice.pl wybierając opcję „Włączenie usługi powiadomień” oraz podając nazwę ulicy, numer budynku oraz numer telefonu komórkowego.

Informacje o przerwach w dostawie wody lub awariach sieci wodociągowej w rejonie ulicy wskazanej przez klienta będą wysyłane pod numer telefonu wskazany w systemie rejestracyjnym na urządzenie umożliwiające odbieranie wiadomości tekstowych SMS, aktywne u polskiego operatora sieci komórkowej. Za usługę przedsiębiorstwo nie pobiera opłat, ewentualne koszty mogą wynikać z indywidualnych umów klientów z operatorem sieci.

(żms)/PWiK Gliwice