Nie będzie już Silesia Outlet w Gliwicach. Centrum wyprzedażowe zmienia nazwę

mat. pras. NEINVER

Niespełna rok od otwarcia, Silesia Outlet zmienia nazwę na FACTORY Gliwice. Dołączy tym samym do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce – tłumaczy właściciel i zarządca obiektu.

Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia tego roku.

– Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.


W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych.

Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach – postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

mat. prasowe NEIVER

– Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet

Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12.000 m² gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.

Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna.

Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku, a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów. (mf/mat. prasowe NEIVER)