Andersa, Rybnicka i Okrężna – na tych ulicach rozpoczynają się roboty drogowe

Ledwo dobiegły końca prace na ul. Andersa, a już w najbliższy poniedziałek, 10 czerwca, wykonawca rozpocznie kolejny etap polegający na wymianie nawierzchni jezdni na odcinku od ul. Czwartaków do skrzyżowania ulic: Andersa – Sowińskiego – Okulickiego.

Ruch samochodów na czas robót zostanie zachowany w obu kierunkach. Prace w tym miejscu powinny zakończyć się do końca czerwca.

Przypomnijmy, na przebudowywanym w ostatnim czasie odcinku ul. Andersa, od ul. Płowieckiej za skrzyżowanie z ul. Czwartaków, powstały dwie zatoki autobusowe, w nowych, bezpieczniejszych lokalizacjach, wybudowano także azyle dla pieszych i wysepki kanalizujące ruch. Wydzielono pasy dla relacji lewoskrętnych, a po północnej stronie ul. Andersa powstał odcinek ścieżki rowerowej.

Zawężenia na ul. Rybnickiej

11 czerwca planowane jest rozpoczęcie robót związanych z remontem chodników i budową zatok postojowych przy ul. Rybnickiej w Gliwicach. Prace będą realizowane na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do ul. Żurawiej/Bardowskiego. W miejscu robót kierowcy muszą liczyć się z lokalnymi zawężeniami jezdni i ograniczeniem prędkości.

Jednokierunkowa ul. Okrężna

Ruch tylko w jednym kierunku zostanie wprowadzony 13 czerwca na ul. Okrężnej. Wszystko za sprawą prac związanych z budową obwodnicy południowej. Objazd wyznaczony będzie od wyjazdu ze stacji paliw do ul. Płażyńskiego ulicami : Okrężną i Pszczyńska.

(żms)/ZDM Gliwice
fot. ZDM

8
Komentarze

avatar
3000
od najnowszych    chronologicznie   najwyżej ocenione
4WD
4WD

Miasto wykazuje się niesamowitą determinacją żeby zniszczyć najładniejsze miejsce w mieście (aleja lip) celem poszerzenia jezdni i zwiększenia parametrów przepustowości Mickiewicza. Z drugiej strony zostają zaniżone parametry przepustowości kluczowej Andersa. Kluczowej odkąd istnieje i ciągle się rozbudowuje strefa, bo nie czarujmy się, ani DTŚ, ani 88, ani Kozielska, ani nieistniejąca obwodnica nie wyrabiają i nie przejmą całego ruchu z centrum i wschodnich części miasta. Gdyby żył Schabik zacząłby od wybudowania do strefy 6 pasmowej drogi z coraz to mniejszymi odnogami tak jak to zrobił na Cmentarzu Centralnym wobec pieszych, albo porządnych obwodnic, albo jednych i drugich. Wy założyliście obsługę strefy… Czytaj więcej »

LOL
LOL

Nie, Schabik nie zbudowałby 6-pasmowej autostrady do strefy. Zbudowałby linie tramwajowe, albo autobusowe z dostosowaną siatką kursów, dzięki którym każdy pracownik nie musiałby samotnie dojeżdżać i wracać z pracy własnym samochodem.

4WD
4WD

No tu się zgodzę. Przede wszystkim dopilnowałby żeby pieszo przez miasto człowiek szedł z radością a nie z obrzydzeniem.

Ten tego
Ten tego

Prawda. Bycie pieszym w tym mieście jest uwłaczające

gliwicjus
gliwicjus

Czyli na Andersa następne 47 znaków 15 wysepek i 30 km bieżących linii białej farby “unieważniających” ulicę? To może tym razem studzienki kanałowe ustawicie chociaż plus minus 2 centymetry względem asfaltu?

Ten w białym kasku co się gapi
Ten w białym kasku co się gapi

2 cm?! Nooo tooo chybaaa, niee,… to noo…to się nie da proszę pana. No chyba, że się niechcący uda, ale to tego no na krótko, bardzo..

Zawiedziony
Zawiedziony

Po remoncie odcinka 100m.ul.Andersa obserwuję czego tam nie ma ,wysepka na wysepce,znaków 100 ,esy floresy na jezdni a jest to przelotowa ulica o znacznym natężeniu ruchu ,korki murowane .Widać jak na dłoni głupotę ludzi zatwierdzających projekty ,w ogóle wszystkie pomysły z organizacją ruchu q Gliwicach to kicha ,robią ,robią budują obwodnicę itp.a korki coraz większe ,nie zastanolawia to tak przypadkiem dlaczego ? bo głupio robią dlatego efektów brak.

ja234
ja234

Jakby przy okazji remontu andersa nie mogli wymienić nawierzchni…całe glajwice…no,ale lepiej zrobić dwa razy byle jak niż RAZ a porządnie włączając wymianę nawierzchni…
Niewolnicy auteczek mają przekichane.(16:49)