„Jesteś w DOMU” receptą na słabą frekwencję przy Okrzei. Spot efektownie prezentuje miasto

Mała liczba widzów na meczach domowych to poważny problem Piasta Gliwice. Trybuny w najlepszym razie wypełnione są w połowie. Nie jest to pożądana sytuacja dla władz klubu.

Spot, który ma zachęcić kibiców do bardziej tłumnego przybycia na dwa kolejne spotkania rozgrywane w Gliwicach – z Lechem Poznań (03.12.17) oraz Legią Warszawa (12.12.17) – został zatytułowany „Jesteś w DOMU”.

Film nakręcono z perspektywy lotu ptaka. Pokazuje on miasto, jego charakterystyczne obiekty, mniej lub bardziej efektowne „artefakty” pozostawione przez kibiców na murach, by wreszcie zaprowadzić widza na sam stadion. Za wykonanie zdjęć do produkcji odpowiada firma From The Sky – Robert Neumann, a za realizację PiastGliwiceTV.


screen promo „Jesteś w domu”

Trzeba przyznać, że zdjęcia z lotu ptaka prezentują się znakomicie. Dlatego film warto obejrzeć, niezależnie od tego czy interesujemy się piłką.

(żms)/piast-gliwice.eu
fot. arch. 24gliwice.pl