Budowa centrum wyprzedażowego Silesia Outlet jest na ukończeniu. Trwa aranżacja wnętrz lokali

Prace przy budowie Silesia Outlet zmierzają ku końcowi. Już wiosną pierwsi klienci będą mogli odwiedzić największe centrum wyprzedażowe na Górnym Śląsku.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Obecnie realizowana jest faza pierwsza inwestycji, która obejmuje budowę obiektu o powierzchni 12 tys. metrów kwadratowych z 70 sklepami. Powstaje też parking na 830 samochodów.

– Budowa Silesia Outlet postępuje zgodnie z harmonogramem pozwalającym na planowany termin jej otwarcia. Obecnie kończone są prace elewacyjne obiektu i roboty związane z wykonaniem instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. W najbliższym czasie czekają nas próby, testy i rozruchy poszczególnych instalacji – mówi Krzysztof Godleś, Development Director, 6B47 Poland.

W trakcie realizacji są prace wykończeniowe na pasażu obiektu, na części socjalno-biurowej i technicznej budynku. Większość najemców przejęło już swoje lokale i rozpoczęli własne prace wykończeniowe i aranżacyjne

– zapewnia Godleś.

– Postępują też prace na terenie zewnętrznym. Wykonane zostały wszystkie sieci i przyłącza zewnętrzne, jesteśmy w końcowej fazie realizacji robót drogowych związanych z ułożeniem nawierzchni – dodaje.

Na zdjęciu stan z końca grudnia

Planowana jest także druga faza inwestycji, w ramach której powstanie ponad 50 sklepów o łącznej powierzchni 8 tys. metrów kwadratowych.

Wiele znanych marek

W nowym outlecie otwarte zostaną salony marek niemal wszystkich branż: mody, obuwia, sportu i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ofertę uzupełniać będą kafejki i restauracje.

Wśród najemców znajdą się m. in. Guess, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Vistula i Wólczanka, Lee Cooper, Wrangler, Pepe Jeans, Umbro, Unisono, Ecco, Kazar, Venezia, Wittchen, Apart, Gatta Puma, Reebok, Adidas i New Balance, 4F, Martes Sport, Kubenz, Bruno Zinger, Symbiosis, Molton, Lavard, Cross Jeans, Only, Lancerto, Vestus, Trespass, Volcano, Brand Collection, Diverse, Bagatelle.

Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24 i Paris Optique.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych. Zarządzanie obiektem obejmie Neinver, lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii. Za wynajem obiektu do czasu jego otwarcia oraz zarządzanie budową odpowiedzialna jest firma BOIG The Blue Ocean Investment Group.