Wydział Komunikacji UM zawiesza obsługę klientów. Dwoje pracowników na kwarantannie

Zaledwie przez tydzień możliwe było osobiste załatwienie sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego. W związku ze skierowaniem na kwarantannę dwojga pracowników, w poniedziałek, 15 czerwca, zawieszona została obsługa interesantów.

Klienci, którzy mieli ustalony termin załatwienia sprawy w budynku Urzędu przy ul. Zwycięstwa będą, w miarę możliwości, obsługiwani w filii przy ul. Jasnej 31A. Wstrzymana zostaje możliwość rezerwacji nowych terminów – czytamy w komunikacie na stronie magistratu.

Zarażenie potwierdzono u członków najbliższej rodziny dwojga pracowników Wydziału Komunikacji. Zostaną oni przebadani. Jeżeli wynik badania potwierdzi obecność wirusa, rozpocznie się procedura epidemiczna i testowanie osób, z którymi mieli kontakt

– widnieje dalej w komunikacie.


Informacja o wznowieniu pracy wydziału zostanie podana najszybciej, jak będzie to możliwe. Do tego czasu można kontaktować się oraz dostarczać dokumentację niezbędną do załatwienia sprawy w Wydziale Komunikacji następującymi kanałami:

– za pośrednictwem platformy ePUAP;
– za pośrednictwem operatora pocztowego;
– korzystając ze skrzynki podawczej – URNA „WYDZIAŁ KOMUNIKACJI” przy wejściu do budynku Urzędu Miejskiego od strony ul. Wyszyńskiego w godzinach pracy Urzędu.

(nmm)/UM Gliwice
fot. arch. 24gliwice.pl