ZTM poszukuje informatorów terenowych. Mile widziane zgłoszenia od zainteresowanych i agencji pracy

Zarząd Transportu Metropolitalnego szuka osób chętnych do pracy w roli informatorów terenowych. Do organizatora transportu mogą zgłaszać się zarówno osoby fizyczne, jak i agencje pracy. Właśnie ogłoszono postępowanie dotyczące zapotrzebowania na kilkudziesięciu pracowników.

 
Nasza sieć obejmuje ponad 50 gmin, w których mamy ok. 7 000 przystanków. W ciągu roku wprowadzamy ok. 3 000 zmian w rozkładach jazdy. Liczby te obrazują, jak dużo trudnych wyzwań stoi przed nami, aby w terenie zapewnić podróżnym właściwą informację pasażerską – mówi rzecznik prasowy ZTM Michał Wawrzaszek. – Szacujemy, że do realizacji tego zadania będziemy potrzebować nawet 70 osób. Wiele zależy m.in. od tego, czy i w jakim zakresie wesprze nas firma, która wygra ogłoszone przez nas postepowanie – dodaje Michał Wawrzaszek.

Zainteresowani pracą informatora terenowego mogą się zgłaszać do ZTM mailowo na adres kancelaria@metropoliaztm.pl. Wystarczy przesłać zgłoszenie zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu w celu dalszego kontaktu. Firmy natomiast, np. agencje pracy, mają czas na zgłoszenie się do postępowania do 6 marca. Szczegółowe informacje dostępne są w BIP ZTM.

Niezależnie od tego, czy kandydat do pracy w roli informatora terenowego nawiąże współpracę z ZTM bezpośrednio (umowa zlecenie) czy pośrednio (przez firmę), wymagania będą takie same.

Muszą to być osoby kulturalne, cierpliwe i takie, które potrafią rozmawiać z ludźmi. Nieoceniona będzie znajomość sieci połączeń ZTM. Organizator komunikacji miejskiej będzie również oczekiwał od współpracowników m.in. schludnego ubioru oraz pracy w przekazanych przez ZTM kamizelkach odblaskowych.

Praca informatora polega na udzielaniu pasażerom informacji o zaplanowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. Zadanie to wykonywane jest doraźnie, w pobliżu tych przystanków, które cechują się największą popularnością lub w pojazdach kursujących na zlecenie ZTM. Akcje informacyjne są prowadzone przez ZTM przy okazji wprowadzania największych modyfikacji w sieci połączeń, np. podczas dużych wydarzeń. Przed akcjami informacyjnymi ZTM zapewnia materiały szkoleniowe i informacyjne. Miejscem pracy może być każdy przystanek, który jest obsługiwany przez autobusy, tramwaje lub trolejbusy w gminach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

(żms)/mat. ZTM

2 komentarzy
 najwyżej ocenione
od najnowszych    chronologicznie 
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze