Pawilon po Tesco niebawem ruszy pod nowym szyldem. To trzeci sklep tej sieci w Gliwicach (foto)

W Sośnicy, w markecie opuszczonym przez Tesco, otworzy się trzeci w Gliwicach sklep sieci ALDI. Trwają ostatnie prace związane z przygotowaniem budynku do rozpoczęcia (a w zasadzie wznowienia) w nim działalności handlowej. Wiemy kiedy to nastąpi.

Od ponad dwóch lat, kiedy brytyjski koncern ogłosił kolejną „redukcję kosztów operacyjnych”, w praktyce oznaczającą likwidację kilkunastu swoich placówek, pawilon przy ulicy Wielickiej stał niezagospodarowany.

fot. scr. Google Maps

Kilka miesięcy temu rozpoczęły się tam prace remontowo-adaptacyjne. Na początku roku obiekt był jeszcze ogrodzony, prowadzono jego przebudowę.


Aktualnie prace budowlane dobiegają końca. Nowy ALDI w Gliwicach to obiekt o łącznej powierzchni ponad 1350 m2. Powierzchnia sali sprzedaży sklepu wyniesie około 1000 m2. Sieć zatrudni kilkunastu pracowników na potrzeby nowej lokalizacji.

Otwarcie nowego sklepu planowane jest w pierwszej połowie czerwca. Sklep przygotowywany będzie zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji – poinformowała Dominika Juszczyk, manager komunikacji i PR ALDI Polska.

Sieć marketów ALDI w Polsce liczy aktualnie 169 sklepów – dwa z nich prosperują już od kilku lat w naszym mieście – znajdziemy je przy ulicy Toszeckiej i Strzody. W tym roku podmiot planuje otwarcie 45 nowych obiektów oraz inwestycje w zieloną energię. Do końca 2021 roku sklepy sieci będą dostępne w większości województw.

Konsekwentnie stawiamy na rozwój sieci w Polsce i mimo pandemii, nie zwalniamy tempa – mówi Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce. – W drugiej połowie kwietnia otwieramy 170. sklep i czekamy na otwarcie dwusetnego sklepu jeszcze w tym roku. Nasza ekspansja, podobnie, jak otwarcie 5. tysięcznego sklepu całej Grupy ALDI Nord, jest realizowana zgodnie z planami zwiększenia rozpoznawalności marki i dotarcia do coraz szerszego grona klientów, dla których ALDI stanie się sklepem codziennych i ulubionych zakupów – dodaje Gawlik.

(żms)
fot. 24gliwice.pl/żms