Centrum wyprzedażowe Silesia Outlet będzie gotowe na wiosnę. Na początek 70 sklepów znanych marek

Budowa Silesia Outlet jest na ukończeniu. Centrum będzie nowoczesną przestrzenią handlową z licznymi udogodnieniami dla klientów, a jego znakiem rozpoznawczym będzie motyw szachownicy na elewacji. Otwarcie obiektu zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

Postępy prac budowlanych centrum wyprzedażowego Silesia Outlet z każdym miesiącem są coraz bardziej widoczne. Budowa przy ul. Rybnickiej (obok Auchan) nabiera ostatecznego kształtu. Prowadzone są prace wykończeniowe zarówno na elewacji budynku jak i wewnątrz, w części socjalnej, ogólnodostępnej oraz na pasażach, układane są nawierzchnie parkingów i dróg. Niebawem najemcy rozpoczną aranżację w lokalach. Wokół budynku powstaną tereny zielone.

Otwarcie fazy pierwszej o powierzchni 12 tys. mkw. z 70 sklepami zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Faza druga to ponad 50 sklepów o łącznej powierzchni 8 tys. mkw. Centrum zaoferuje również parking samochodowy na 830 stanowisk.


Jak informuje portal urbanity.pl, wśród marek jakie znajdą się w Silesia Outlet są m.in. Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano i Symbiosis. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

(żms)/inf.pras.