Wielka kampania reklamowa Gliwic w stacjach telewizyjnych. Ponad 330 emisji promocyjnego spotu

To jedna z największych kampanii reklamowych Gliwic w historii. Od 4 czerwca przez miesiąc na antenie najważniejszych komercyjnych stacji telewizyjnych w Polsce możemy oglądać spot promujący miasto.

– Celem kampanii jest promocja miasta i podkreślenie jego atutów w przekazie do szerokiego grona odbiorców. Spot reklamowy będzie wykorzystywany również w innych kanałach promocyjnych i informacyjnych, co sprawia, że grupa docelowa jest bardzo szeroka – wyjaśnia Paweł Staszel, p.o. Naczelnik Wydziału Kultury i Promocji Miasta UM w Gliwicach.

Spot przygotowała gliwicka firma i3D Med. Koszt realizacji 30 sekundowego filmu to 98 tys. 400 złotych. Klip utrzymany został w nowoczesnym klimacie. Przedstawia wybrane gliwickie obiekty: Radiostację, Centrum Innowacyjnego Biznesu, Centrum Nowych Technologii, węzeł komunikacyjny A1-A4 i Arenę Gliwice.


– Jest takie miejsce w Polsce, gdzie historia splata się z przyszłością. Gdzie technologia służy ludziom. Miejsce, gdzie miasto i jego mieszkańcy tworzą jedność. Miejsce, które jednoczy ludzi i pozwala im przeżywać wspólnie niezapomniane chwile. Gliwice. Przyszłość jest tu – przekonuje głos lektora.

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Reklama emitowana jest w telewizji Polsat, TVN oraz TVN24. Na miesięczną kampanię przeznaczono 600 tys. zł. brutto.[/perfectpullquote]

– W ramach umów podpisanych ze stacjami telewizyjnymi spot będzie wyemitowany łącznie minimum 332 razy, z czego 85 razy w prime time – komentuje Paweł Staszel.

Spot promocyjny można obejrzeć także w internecie. Pojawił się na oficjalnym kanale Miasta.

Dla i3D Med nie jest to pierwsza realizacja we współpracy z gliwickim Magistratem. Firma w latach 2012-2013 przygotowała dwa inne spoty reklamowe: miasta i Areny Gliwice.

Michał Szewczyk
fot. screen/GliwiceTV