Zainwestuj w zadowolenie klientów

Okres świąt, specjalna okoliczność, a czasami pierwsza wizyta handlowa, to dobre okazje, aby odwiedzić kontrahentów i klientów. Jak zostawić po sobie dobre wrażenie? Najlepiej zostaw drobny upominek.

 
Wiele firm stawia na firmowe gadżety. Czy takie podejście się sprawdza? Postanowili to sprawdzić naukowcy z Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP. Wyniki badania: „Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika danych” pokazują, że 70% ankietowanych uważa, że podarunek wzbudza zainteresowanie marką. Z kolei 80% osób przyznało, że korzysta z gadżetów reklamowych w celu kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa. Na co postawić?

Słodka przyjemność w wyjątkowym wydaniu

Wiele osób uwielbia czekoladowe łakocie. Upominki firmowe na Chocolissimo.pl to oryginalna i uniwersalna propozycja. Warto jednak zaznaczyć, że nie jest to tabliczka, którą można znaleźć na sklepowej półce. Brawo. Masz uwagę swojego klienta – punkt dla Ciebie. Postaraj się go zachwycić.

Postaw na personalizowane kształty i opakowanie. Prowadzisz firmę przewozową? Czekoladowa ciężarówka z logo Twojej firmy to świetna wizytówka. Nie dość, że produkt prezentuje się estetycznie, to jest smaczny, a to kolejne dwa elementy, które pozostaną w pamięci klienta.

Zachwyć swoich kontrahentów eleganckim opakowaniem, które skrywa przepyszne praliny. Postaw na drewniane opakowania, które przypominają eleganckie szkatułki. Limitowana seria upominków dla strategicznych partnerów biznesowych to skuteczny sposób, aby być dobrze zapamiętanym.

Zerwij ze sztampą

Smyczki czy kubki to najczęściej wybierane gadżety przed przedsiębiorców. Choć mogą się przydać, to często lądują w szafie i pamięć o nich ginie. Z pewnością nie taki jest cel upominków reklamowych. Poza autentyczną życzliwością i chęcią obdarowania są także aspekty ekonomiczne. Nienachalna reklama w miejscu pracy Twojego kontrahenta to potencjalna dodatkowa sprzedaż. 

Metoda okaże się skuteczna, gdy zadziałasz na możliwe dużo zmysłów. Wspomniane gadżety, jeśli są używane, można dotknąć i zobaczyć. Trudno mówić o jakiejkolwiek przyjemności, a co najwyżej wygodzie. Z czekoladą jest zupełnie inaczej.

Pralinki lub czekoladki można zobaczyć, dotknąć, a przede wszystkim posmakować. Kompozycja smaków sprawia, że doznania trzech zmysłów, w tym smaku, są częściej zapamiętywane. Podarunek dla Twoich klientów nie będzie zalegał i kurzył się w szafie. Z pewnością szybko zniknie, gdy osoba obdarowana otworzy pudełko smakowitych łakoci.

Podróż do krainy smaków

Dobrym pomysłem na precent jest pudełko pralinek. Ręcznie przygotowane łakocie różnią się kształtem i kompozycją smaków. Ich wyjątkowe połączenie zapewnia kulinarną podróż po różnych zakątkach świata. Każdy czekoladowy element to inna przygoda, która przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym podniebieniom. 

Zastanawiasz się nad czekoladkami na prezent firmowy? Koniecznie Sprawdź! Łakocie to uniwersalny upominek. Jednak, aby nie pokusić się o banał, trzeba sięgnąć po coś więcej niż tabliczka czekolady, którą znajdziesz w każdym sklepie. Oryginalne kompozycje smakowe zapakowane w opakowania sygnowane Twoim logo, to wyjątkowo udany gest w stronę klientów i kontrahentów. Postaw na jakość.

materiał partnera